Monday, November 10, 2014

Sesi Ziarah dan Penyampaian Sumbangan Kepada Mangsa Koma (Ibu Tunggal)

Sesi Ziarah dan Penyampaian Sumbangan Kepada Mangsa Koma (Ibu Tunggal)
Tarikh: 10 November 2014
Lokasi: Kampung Sungai Rusa, Balik Pulau, Pulau Pinang

Sesi ziarah dan penyampaian sumbangan kepada mangsa koma, Puan Yana (36 tahun) yang terlibat dalam kemalangan jalanraya pada 05 Oct 2014 yang lalu.

Beliau yang juga merupakan ibu tunggal mempunyai dua orang anak lelaki berusia 15 & 13 tahun. Kini beliau dijaga oleh ibu beliau yang uzur yang terpaksa menampung kos perbelanjaan yang berjumlah lebih kurang RM1000 sebulan (perubatan, susu, lampin pakai buang serta perbelanjaan lain termasuk makan minum dan persekolahan anak anak).

Pada sesi ziarah ini, pihak PEMBELA telah menyerahkan sumbangan berbentuk tunai, lampin pakai buang serta makanan harian.

Kami dari pihak PEMBELA ingin merakamkan ucapan terima kasih buat semua yang menghulurkan sumbangan termasuklah pekerja Osram Opto Semiconductors Penang, pekerja Keysight Technologies Penang, Sinar Utara Agrofarm, rakan rakan pendaki dari Penjejak Gunung, Seram Trekkers Crew dan juga kenalan kenalan rapat.

Semoga dengan sumbangan ini dapat meringankan beban yang dihadapi oleh Puan Yana sekeluarga. Di kesempatan ini juga, marilah kita sama sama berdoa agar Puan Yana cepat sembuh dan pulih seperti sediakala. InshaALLAH.
 






No comments:

Related Posts with Thumbnails