Thursday, August 19, 2010

Majlis Perbandaran Taiping - Iklan Jawatan Kosong




Warganegara Malaysia yang berkelayakan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan adalah dipelawa untuk membuat permohonan jawatan seperti berikut. Keutamaan akan diberi kepada rakyat Negeri Perak Darul Ridzuan.

CARA MEMOHON
  • Semua permohonan hendaklah mengemukakan Borang Permohonan yang boleh didapati di Kaunter Bayaran, Aras Bawah, Majlis Perbandaran Taiping, Jalan Taming Sari, 34000 Taiping (waktu pejabat) dengan bayaran sebanyak RM2.00 atau dengan muat turun (download) melalui laman web Majlis Perbandaran Taiping (www.mptaiping.gov.my) dengan menyertakan bersama kiriman wang pos sebanyak RM2.00 atas nama Yang Dipertua, Majlis Perbandaran Taiping sebagai wang proses. Borang permohonan adalah terhad.
  • Tiap-tiap permohonan hendaklah disertakan dengan salinan Sijil / Ijazah dan keputusan peperiksaan yang telah diperolehi yang diakui sah oleh pegawai Kumpulan Pengurusan dan Profesional dan sekeping gambar berukuran passport dengan sampul surat berukuran 10”x 15” beralamat sendiri dan setem RM2.00
a) Permohonan hendaklah sampai kepada :-
Yang Dipertua
Majlis Perbandaran Taiping,
Jalan Taming Sari,
34000 Taiping,
Perak.

SEBELUM ATAU PADA 30 OGOS, 2010

Download: Borang Permohonan Jawatan
Download: Syarat dan Kelayakan
Sumber: http://mptaiping.gov.my/web/guest/vacancies




No comments:

Related Posts with Thumbnails